ficatei de pui cu pilaf si salata iceberg

500g ficat de pui , 2 cani de orez , o ceapa , vegeta, patrunjel verde, un cubulet de unt , o capatana salata iceberg, 3 catei usturoi.

Am inceput cu orezul pt ca se fierbe mai incet. Am calit ceapa tocata in putin ulei, iar cand s-a inmuiat am pus cele 2 cani de orez spalate, o lingura de vegeta , si apa calduta. Pe parcursul fierberii am mai adaugat cate putina apa iar la sfrasit ca sa fie cremos un cub mare de unt si patrunjel proaspat.
Ficateii sunt doar spalati scursi bine dati prin faina alba si prajiti in ulei cateva minute pe fiecare parte.
Salata iceberg am taiat-o si am preparat un dressing delicios din ulei otet si cei trei usturoi tocati pe care l-am adaugat peste.

P8160098

P8160064

P8160066

P8160082

P8160084

P8160087

P8160086

P8160096

1 comentariu »

  1. Dana said

    Foarte bune retetele. Am incercat si eu cateva.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Lasă un răspuns

