ciorba de perisoare

O jumatate telina, o gulie, 4 cartofi medii, o ceapa, 2 ardei grasi, 2,3 morcovi, 2 oua, jumatate cana orez, o caserola carne tocata (vita+porc), verdeata , vegeta, ulei, boia, piper, 2 linguri pasta de tomate .

Toate legumele le-am tocat marunt si le-am pus in oala la fiert . Apoi am luat ouale, orezul spalat, carnea tocata, piper, vegeta, boia si le-am amestecat formand apoi mici perisoare pe care le-am pus pe o tava pana cand legumele au inceput sa fiarba bine in oala. In timp ce fierbeau la foc mediu am dat drumul in ciorba pe rand perisoarelor . Intervalul necesar de fierbere e atat cat orezul si carnea sa fie gata apoi se adauga pasta de tomate(unii prefera o cana bors sau lamaie, otet) . Am servit cu smatana grasa si ardei iute murat .

PA270026ccccccccccc

PA250009

PA250013bb

PA270029aaaa

Lasă un răspuns

